فعالیت‌ های مجازی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  فارس از ۲۱ فروردین آغاز شد

کامرانی گفت: ترم بهار کارگاه‌ های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با حضور اعضای کودک و نوجوان و با آغاز به کار ۸۲ کارگاه فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی«، امروز (شنبه ۲۱ فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: علاقمندان در گروه های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، در این کارگاه ها شرکت کرده اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اظهار کرد: این کارگاه  های مجازی در سطح ملی برنامه  ریزی شده و شرکت کنندگان در دوره  ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن  های کانون می  شوند.

وی افزود: کانون فارس با برگزاری 82 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی شامل کاغذ و تا، کاردستی، حال خوش زندگی، خوانش متون کهن (گلستان خوانی، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی)، نقاشی، خط  تحریری، صنایع  دستی، عروسک  سازی، پویانمایی، نوشتن خلاق، شعرخوانی، داستان  نویسی، دست  سازه  ها، خوشنویسی، نجوم، عکاسی، نمایش خلاق، سفالگری، کلاژ، تصویرسازی و شعر و قصه میزبان کودکان و نوجوان علاقه مند است.

کامرانی اظهار کرد: مرکز مجازی کانون که بهار ۱۴۰۰ سالگرد تاسیس آن است در عملکرد یک ساله خود، ۲ هزار و ۱۳۰ کارگاه مجازی برگزار کرده که در مجموع ۲۲۹ هزار و ۱۶۸ نفر ساعت آموزش با مشارکت ۸۹۸ نفر مربی از سراسر کشور به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها در گروه های مختلف کودک و نوجوان در رشته های متنوعی از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی زیر نظر انجمن های تخصصی کانون برگزار می شود، اضافه کرد: دوره های مجازی کانون پرورش فکری به سه شکل زنده مجازی در سطح ملی، زنده مجازی در سطح استانی و دوره های بدون محدودیت زمان شامل فیلم های آموزشی متناسب با گروه های مختلف سنی است.

 

کد خبر 1044344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha