موافقت نامه داوری بین اتاق‌های تعاون و اصناف خراسان جنوبی امضا شد

حسینی از مبادله موافقت نامه داوری بین اتاق تعاون و اتاق اصناف خراسان جنوبی خبر داد و گفت: کلیه اختلافات واحدهای صنفی مختلف در مرکز داوری اتاق تعاون استان بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامحسین حسینی» عصر امروز (۲۱ فروردین) در حاشیه افتتاح ساختمان اتاق تعاون خراسان جنوبی که با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران و استاندار خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد، اظهار کرد: این ساختمان با ۸۵۰ متر مربع زیربنا در هفت واحد خریداری و بازسازی و تجهیز شد که در این زمینه بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی در ادامه به مبادله موافقت نامه داوری بین اتاق های تعاون و اصناف استان اشاره کرد و گفت: طی این توافق، کلیه اختلافات واحدهای صنفی مختلف در مرکز داوری اتاق تعاون استان بررسی  و حل و فصل خواهد شد.

 

حسینی با بیان اینکه مرکز آموزش مهارت تعاون استان در آینده نزدیک تجهیز می شود، ادامه داد: قرار است ۱۰۰ هزار مسکن کارگری برای کارگران شاغل در شهرک‌های صنعتی کشور در حاشیه این شهرک‌ها ساخته شود که  تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ نفر  در استان خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند و مراحل پالایش اولیه متقاضیان پایان یافته است.

 

وی بیان کرد: در بحث زمین در برخی شهرستان ها ظرفیت واگذاری وجود دارد و برای رفع مشکل در برخی دیگر از شهرستان ها، اتاق تعاون پیگیری خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1044604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha