۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند توزیع شد

حجت الاسلام رمضانی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع شد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز طی روز گذشته در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شد.

 

وی عنوان کرد: برای توزیع این بسته های یک و نیم کیلویی گوشت قرمز، خانواده های نیازمند توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در نقاط مختلف شناسایی شدند و با برنامه ریزی صورت گرفته این بسته ها بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: این اقدام خیر و خداپسندانه از سال گذشته آغاز شده و امسال پنجمین مرحله از توزیع گوشت را در بین خانواده های نیازمند استان داشتیم که ان شاالله اینگونه اقدامات رونقی به سفره های محرومان دهد.

 

وی یادآور شد: البته کانون های مساجد استان قزوین هم توزیع بسته های معیشتی را در مناسبت های مختلف در بین نیازمندان دارند که در ماه رمضان هم این اقدام جزو برنامه ها و رویکردهای ویژه کانون های مساجد استان قزوین است.

 

کد خبر 1044689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha