جانبازان تجلی اقتدار معنوی کشور هستند

عباسعلی زرین گفت: جانبازان نماد و تجلی اقتدار معنوی کشور هستند و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و وجود ایثارگران عزیز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عباسعلی زرین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه به همراه فرماندار بانه با جمعی از جانبازان ارتشی این شهرستان دیدار کرد.



وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جانبازان نماد و تجلی اقتدار معنوی کشور هستند و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و وجود ایثارگران عزیز است.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه عنوان کرد: جانبازان به عنوان نماد فکری و فرهنگی، سند مظلومیت ایران اسلامی در قبال زیادی خواهی‌های دشمنان هستند که اجر و قرب ایثارگری آن‌ها کمتر از شهادت نیست.



وی افزود: این قشر از جامعه میراث نظام اسلامی هستند و با وجود درد و رنج‌هایی که از دوران هشت سال دفاع مقدس بر دوش می‌کشند اما همچنان با غیرتی که از علمدار کربلا به ارث برده در مسیر پویایی انقلاب گام بر می‌دارند و لحظه‌ای از راه رفته خود پشیمان نیستند.



زرین همچنین یکی از دلایل قدرتمندی کشور را خون مطهر شهدا و فداکاری و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: تداوم راه پرعزت و افتخار آن‌ها زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار کرده است.

کد خبر 1044883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha