برگزاری دوره آموزش قرآن کریم با مشارکت قرآن پژوهان ۲۴ شهر اندونزی

دوره آموزش قرآن کریم با نظارت آستان مقدس امام حسین(ع) و با حضور قرآن پژوهان ۲۴ شهر اندونزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از dar-alquran،  دارالقرآن کریم وابسته به مرکز بین المللی تبلیغ قرآنی در آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: دوره آموزش قرآن کریم ویژه بانوان در زمینه احکام تلاوت با حضور قرآن پژوهان اندونزیایی برگزار می شود.

 

«محمد باقر المنصوری» ناظر این مرکز و استاد این دوره آموزشی گفت: برنامه مرکز بین المللی ویژه دانشجویان و استادان شعب بین المللی دارالقرآن کریم در آستان مقدس حسینی درکشورهای مختلف جهان ادامه دارد.

 

المنصوری افزود: این مرکز دوره احکام تلاوت قرآن کریم را ویژه  قرآن پژوهان و دانشجویان شعب این دارالقرآن کریم در اندونزی راه اندازی می کند.این دوره با توجه به شیوع ویروس کرونا از طریق سیستم آموزشی الکترونیکی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این دوره قرآنی به بانوان اختصاص دارد. تعداد شرکت کنندگان به 65 دانشجو می رسد. این دانشجویان از 24 شهر اندونزی مشارکت دارند.

 

این استاد عراقی گفت: این دوره به مدت یک ماه کامل ادامه دارد و در سه جلسه در هر هفته که شامل جنبه های نظری و عملی است، برگزار می شود.

 

مرکز بی المللی تبلیغ قرآنی در آستان مقدس امام حسین از دو سال پیش سلسله دوره های مقدماتی را برای آماده سازی معلمان قرآن کریم در اندونزی به راه انداخته است. تعداد این دوره ها به 15 دوره می رسد.

کد خبر 1044891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha