توزیع ۵۹۶ تن کالای اساسی وتنظیم بازار در ماه مبارک رمضان

حسین پور از توزیع ۵۹۶ تن کالای اساسی و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سالار حسین پور» امروز (۲۲ فروردین ماه) در دومین نشست کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان، ۵۹۶ تن کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر و گوشت منجمد در این ماه تخصیص و بین شهروندان توزیع خواهد شد.
 


دبیر کار گروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این طرح ۳۰۰ تن برنج با قیمت مصوب هر کیسه ۱۰ کیلویی ۱۸۵ هزار تومان،۲۷۰  تن شکر بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم ۸۷۰۰ تومان و ۲۶ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان در فروشگاه های معتبر و زنجیر ه ای و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی عرضه خواهد شد.


حسین پور یادآور شد: کار نظارت دقیق با حضور بازرسان مقیم این سازمان و دیگر دستگاه های نظارتی انجام و با کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی و بازار را داشته باشند به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد شد.


 وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

کد خبر 1044901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha