پویش «خانه امن» در ایلام برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام از برگزاری پویش « خانه امن» در راستای بسیج همکانی برای مقابله با شیوع کرونا همزمان با آغاز موچ چهارم این بمیاری در استان خبر داد.

« محمد علینظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: پویش خانه  امن  در راستای همیاری برای بسیج همگانی تا ریشه کنی کرونا در خصوص رعایت دستورالعمل‌های کرونا (در خانه بمانیم، فاصله اجتماعی و...) در سطح استان اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه این پویش در قالب شعر، داستان، بازی و سرگرمی، دکلمه  برگزار می شود، افزود: والدین عزیز و خانواده های ایلامی می توانند در قالب های ذکر شده ویدئویی کوتاه را از زبان کودکان در فضای سالم خانه تهیه کرده و در این پویش شرکت کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، جلب مشارکت همگانی، بسیج عمومی،  خیزش همگانی برای مبارزه فرهنگی کروناو  ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در راستای مبارزه با کرونا را از اهداف مهم این پویش برشمرد.

 

علینظری با اشاره نحوه اجرا و شرکت خانواده ها در این پویش، افزود:  خانواده های عزیز می توانند برای شرکت در این پویش  از طریق لینک‌های این پویش در شبکه های در بستر فضای مجازی ادقام کنند.

 

وی با بیان اینکه مدت زمان ویدئوی ارسال باید با حداکثر زمان ۳۰ ثانیه باشد، ابراز کرد:  آخرین مهلت ارسال اثر به این پویش تا پایان فروردین ماه سال جاری است و در پایان نیز  به بهترین ویدئوها به قید قرعه جوائزی اهداخواهد شد.

 

 

کد خبر 1045193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha