از برگزاری ختم مجازی قرآن تا توزیع بسته های معیشتی در کانون انصارالزینب(س)

پیرخندان توزیع بسته های معیشتی، برگزاری ختم مجازی قرآن، تفسیر و مسابقات قرآنی را از برنامه‌های کانون انصارالزینب(س) آستانه اشرفیه در ماه رمضان اعلام کرد.

«مژگان پیرخندان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تشریح برنامه‌های این کانون در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: امسال برنامه‌های این کانون به جهت حفظ سلامتی مردم مطابق با دستورالعمل بهداشتی و با حضور حداقلی در مساجد برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری انصارالزينب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه با بیان اینکه تلاش کردیم تا برنامه‌های رمضانی کانون را با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار کنیم افزود: همزمان با دهه تکريم و تعظيم مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان، آيين غبارروبی مسجد صاحب الزمان(عح) برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه آیین غبارروبی با جمع اندکی از بچه‌های مسجد برگزار شد، از تداوم فعالیت‌های کانون در ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: ختم روزانه قرآن کریم به صورت مجازی برگزار می‌شود و برگزاری مراسم دعا و زیارت عاشورا نیز با حضور حداقلی در کانون دایر خواهد شد.

 

پیرخندان با اشاره به جهاد بچه‌های کانون انصار الزینب(س) در کمک به نیازمندان گفت: همزمان با ماه رمضان و با کمک خیرین بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده پیرامون مسجد توزیع می‌شود.

 

به گفته وی اجرای طرح شنبه‌های کتاب، سه شنبه‌های تکریم، مسابقات قرآنی و تفسیر از دیگر برنامه‌های کانون انصار الزینب(س) در ماه رمضان امسال است.

 

 

کد خبر 1045259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha