اهدای ۵ گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند درتبریز

به همت بانوان فعال کانون وبسیج مسجد امام حسین (ع) تبریزو با مشارکت خیرین ۵ گوشی تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان نیازمند در سال جدید اهدا شد.

«فریبا بیرامی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای ۵ دستگاه گوشی هوشمند به ۵ دانش آموز نیازمند و محروم از تحصیل با مشارکت خیرین و بانوان فعال کانون و بسیج پایگاه خواهران مسجد خبرداد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز گفت: براساس اعلام مسوولان آموزش و پرورش ۳۰ درصد دانش آموزان عادی و ۴۰ درصد دانش آموزان با نیازهای ویژه از ابزار هوشمند مانند تبلت و موبایل محروم هستند.

بیرامی افزود: در راستای بهره مندی از آموزش های مجازی برای دانش آموزان محروم و رفع محرومیت‌ها و در امتداد اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه، با همکاری و همدلی خیرین، در اقدامی خداپسندانه ۵ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش ۱۸ میلیون تومان خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا گردید.

وی با بیان این‌که کمک به همنوع برای گسترش فرهنگ نیكوكاری در بین اقشار مختلف مردم، امری ضروری و تکلیفی الهی است، افزود: براساس وظیفه دینی و ملی و با محوریت بانوان، امسال علاوه بر کمک به دانش آموزان بی بضاعت، سرویس کامل جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش و بی سرپرست در آستانه ازدواج توسط فعالان کانون و بسیج و خیرین تهیه شد و طی مراسمی ساده و صمیمی به آنها اهدا شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز ضمن تقدیر و قدردانی ویژه از اعضای کانون، بسیجیان پایگاه، خیرین و مشارکت کنندگان در این امور خداپسندانه، خاطرنشان کرد: بر اساس آیات و روایات هیچ دینی به اندازه مكتب اسلام مردم را در كمك به دیگران و نیازمندان جامعه سفارش نكرده است، بنابراین مشاركت در اینگونه فعالیت های فرهنگی و ارزشی یك توشه اخروی است.

کد خبر 1045280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha