حفاظت از آثار ایثارگران و معرفی آنان به نسل های آینده جزء راهبردهای اساسی است

ودیعی با بیان اینکه شورای شهر از ابتدا تاکید ویژه ای بر گرامیداشت، تکریم، تسهیل و تجدید ایثارگران، مقام شهدا و خانواده آنان داشته، گفت:حفاظت از ارزش ها و آثار ایثارگران و معرفی آنان به نسل های آینده و حال از راهبردهای اساسی حفظ ارزش ها و کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد حسین ودیعی» امروز(۲۳ فروردین) در حاشیه آیین آغاز عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای شهر در دوره پنجم از ابتدا تاکید ویژه ای بر گرامیداشت، تکریم، تسهیل و تجدیدایثارگران، مقام شهدا و خانواده آنان داشته است و ایحاد کمیسیون ایثارگران از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تکمیل آسایشگاه جانبازان قطع نخاع در پارک ملت و اختصاص دو ون برای ایاب و ذهاب با اعتبار هشت میلیارد تومان، نامگذاری معابر به نام شهدا، بازدید از خانواده شهدا و مراکز خدمات رسانی به این بزرگواران از دیگر اقدامات شورا در این زمینه است.

 

وی گفت: اما موضوع اساسی که کار ماندگاری در شورای دوره ‌پنجم خواهد بود؛ باغ موزه دفاع مقدس است، سال گذشته چهار میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان مجموعه اعتبار در نظر گرفته شد و امسال نیز ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز اول پروژه اختصاص یافته است.

 

ودیعی گفت: حفاظت از ارزش ها و آثار ایثارگران و معرفی آنان به نسل های آینده و حال از راهبردهای اساسی حفظ ارزش ها و کشور است که در تمام جوامع وجود دارد و باغ موزه یکی از کارهای ماندگار است، انشاالله با همکاری سایر بخش ها این پروژه به اتمام برسد.

کد خبر 1045294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha