اجرای قاریان و حافظان قرآن در محضر رهبری/امسال هم جمعیت نداریم

محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در طلیعه ماه مبارک رمضان در پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امسال نیز به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا همچون سال گذشته محفل قرآنی سالانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری حسینیه امام خمینی (ره) با مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم قاریان و حافظان قرآن کریم در مصلی تهران به اجرای برنامه های قرآنی خود پرداخته و این تلاوت ها از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده در محضر مقام معظم رهبری پخش خواهد شد. گفتنی است این محفل که مهم ترین برنامه قرآنی سالانه کشور است، از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و عموم عاشقان ساحت مقدس قرآن کریم می توانند آن را به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیوقرآن دنبال کنند.

میرزاجانی ادامه داد: در این محفل نورانی که به علت محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون جمعیت برگزار می شود، تعدادی از استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن به تلاوت خواهند پرداخت و حسن ختام آن، همچون سال های گذشته بهره مندی از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان چراغ راه جامعه قرآنی است.

کد خبر 1045516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha