اهدای چهار بسته معیشتی به نیازمندان فارس در ماه مبارک رمضان

قزل سفلی گفت: بنیاد «علوی» در استان فارس، چهار هزار بسته معیشتی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به نیازمندان اهدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (سه شنبه 24 فروردین) در مراسم توزیع چهار هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد «علوی» در استان فارس بین نیازمندان در جمع خبرنگاران گفت: این چهار هزار بسته به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توسط بنیاد «علوی» در استان فارس به نیازمندان اهدا می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان این بسته ها توسط رده های بسیج و گروه های جهادی فعال در سراسر استان فارس بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اقلام تهیه شده اعلام کرد: این بسته ها شامل برنج، لوبیا، روغن، ماکارونی، رب گوجه، سویا، نخود، عدس و هر کدام به ارزش تقریبی سه میلیون ریال است که با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی توزیع خواهد شد.

خاطر نشان می شود با شیوع کرونا در فارس از اسفند 99 تا کنون کمک های مردمی در قالب مواسات و همدلی در استان فارس در سه مرحله و پنج مقطع در مناسبت های مختلف در قالب توزیع بسته معیشتی، اهدا جهیزیه، نذر خون، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، اهدای لوازم التحریر و ... در دستور کار جهادگران و مردم استان قرار دارد.

کد خبر 1045567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha