توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند استان قزوین

حجت الاسلام مجیدی گفت: در ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت همدلی» اجرایی خواهد شد و طی آن ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» بیان کرد: اداره اوقاف هر سال در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را برگزار می ‌کرد ولی امسال هم مانند سال گذشته به‌ دلیل شیوع کرونا برنامه‌ها به‌گونه ‌ای دیگر برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: با توجه به  رنگ ‌بندی قرمز کرونایی برنامه ‌های حضوری تعطیل است و طرح «ضیافت الهی» را در ماه مبارک رمضان اجرا خواهیم کرد که در این طرح مبلغان در فضای مجازی به تولید محتوا خواهند پرداخت؛ ادعیه و برنامه‌ها هم بدون حضور مستمع برگزار خواهد شد و برای شب‌های قدر هم منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

 

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان ۲ محفل تربیتی برای ارتقای سطح تلاوت جوانان در ۲ بقعه برگزار خواهد شد و با همکاری شورای عالی قرآن و اداره کل تبلیغات اسلامی استان کاروانی تحت عنوان «کرسی سیار قرآنی» در شهر راه ‌اندازی خواهیم کرد که بر این اساس طی هفت روز ۱۴ برنامه به‌صورت سیار در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد که تلاوت قرآن و همخوانی را دارند.

 

حجت الاسلام مجیدی اعلام کرد: برای تفسیر در مدت ۱۰ روز یکی از اساتید در استان قزوین حضور پیدا خواهد کرد همچنین برنامه‌های افطار و سحر صداوسیمای مرکز قزوین در بقاع متبرکه استان ضبط شده است.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر بقاع متبرکه در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند و مخاطبان خوبی دارند؛ روحانیون ویژه‌ ای برای این منظور تربیت شدند و در این شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، این روحانیون علاوه بر حضور در بقاع متبرکه در فضای مجازی هم تولیدات فراوانی دارند و علاوه بر انتشار تولیدات در شبکه‌ های اجتماعی بقعه متبرکه آن را در فضاهای دیگر هم بازنشر می ‌کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در طرح آرامش بهاری ۲۴ مُبلغ در بقاع متبرکه فعالیت داشتند و برای ماه مبارک رمضان هم ۳۰ مبلغ در استان فعالیت دارند که به ‌طور ویژه پنج نفر از آنان در فضای مجازی تولید محتوا خواهند داشت.

 

وی در پایان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان به مانند سال گذشته طرح «ضیافت همدلی» اجرایی خواهد شد و طی آن 2 هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان در میلاد امام حسن (ع) در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 

کد خبر 1045773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha