اهداکنندگان خون از ساعت ۲۲ تا یک بامداد مراجعه کنند / اهدا کنندگان خون جریمه نمی شوند

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل گفت: مرکز اهدای خون اردبیل در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال اهداکنندگان خون از ساعت ۲۲ تا یک بامداد باز خواهد بود.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرکز اهدای خون اردبیل در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال اهداکنندگان خون از ساعت 22 تا یک بامداد باز خواهد بود.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: مرکز اهدای خون اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ آماده پذیرش اهدا کنندگان در طول روز نیز خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه ها به دلیل کاهش اهدای خون نیاز بیشتر احساس می شود و از عموم مردم دعوت می شود تا با مشارکت در این اقدام خداپسندانه بیماران را یاری کنند.

 

دژکام خاطر نشان کرد: البته هماهنگی‌های با پلیس راهور اردبیل برای رفاه حال اهداکنندگان خون صورت گرفته که در ساعات مراجعه شبانه جریمه نخواهند شد.

 

وی اظهار داشت: اهدا کنندگان خون حتما در زمان مراجعه به مراکز اهدا خون کارت ملی را به همراه داشته باشند.

 

مدیر کل انتقال خون استان افزود: امیدواریم با مشارکت عموم مردم استان شاهد کاهش ذخایر خونی در استان نباشیم و در این روزهای سخت کرونایی بتوانیم نیازهای خونی بیماران را تامین کنیم.

 

کد خبر 1045996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha