۱۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند زندانیان گلستان توزیع شد

سلمان زاده از اختصاص یک هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زندانیان و توزیع آن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان در نخشتین روز ماه مبارک رمضان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در ادامه رزمایش مرحله پنجم همدلی و احسان بنیاد احسان وابسته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع یک هزار بسته به خانواده های نیازمند زندانیان تخصیص یافت.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این بسته ها بر اساس لیست اداره کل زندانها و اقدامات تامینی استان گلستان و با همکاری گروه جهادی همکار ستاد در نخستین روز ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت و مهمانی الهی در بین خانواده های نیازمند زندانیان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این اقلام شامل ۲ قوطی روغن سرخ کردنی، ۲ بسته ماکارونی، ۱ قوطی رب گوجه فرنگی، عدسی و غیره  به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است.

 

سلمان زاده با اشاره به اینکه یکی از اقشار و خانواده هایی که بعضا دچار غفلت واقع می شود خانواده های زندانیان هستند، اظهارداشت: از آنجایی که بنا به فرمایشات مقام معطم رهبری آسیب دیدگان اجتماعی عائله نظام اسلامی هستند لذا تصمیم به توزیع به این خانواده ها گرفته شد.

 

 وی گفت: این ستاد نه تنها در حوزه معیشتی بلکه تاکنون با اختصاص قریب به 800 میلیون تومان توانسته ۸۱ زندانی را آزاد و به خانواده هایشان برگرداند. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان  افزود: تاکنون این ستاد در استان گلستان قریب به ۱۶۰ هزار بسته های(مواد خوراکی و نیز پروتئینی) را در شرایط کرونایی در بین آسیب دیدگان تهیه و توزیع کرده است.

 

کد خبر 1046145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha