دشمن شناسی جانباز بابلسری شایسته تقدیر است

سردار مسلمی با تاکید براینکه توهین و جسارت به بازماندگان دوران دفاع مقدس زیبنده نیست، گفت: اعلام موضع در مقابل سوءاستفاده کنندگان از برخورد نیروی انتظامی با جانباز بابلسری نشان از دشمن شناسی و ولاتمداری این یادگار دوران دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» عصر امروز(25فروردین) طی دیدار با جانباز ۷۰ درصد بابلسری، بیان کرد: سپاه از مواضع هوشمندانه شما در برائت از سوءاستفاده‌کنندگان این حادثه قدردانی می‌کند، اقدام با بصیرت شما مشت محکمی بر دهان دشمنان بود و ولایت‌مداری شما را اثبات کرد.

 

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه توهین و جسارت به بازماندگان دوران دفاع مقدس زیبنده نیست، افزود: جایگاه جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا برای ما آنقدر باارزش است که ما می خواهیم از محضرشان استفاده کنیم چنانچه کسی توهینی به این خانواده کند پذیرفته نیست وظیفه ما حمایت از این قشر است چرا که سلامت و عمرشان را برای کشور ما گذاشتند.

 

وی ضمن عذرخواهی از این جانباز و مجموعه جانبازان سرافراز جمهوری اسلامی ایران افزود: ایثارگران و جانبازان سلامت خود را در راه حفظ مملکت دادند، ما از این قشر می خواهیم آرامش خود را همواره حفظ کنند و بدانند دغدغه ما حمایت از آن‌ها است.

 

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: در پی انتشار اخبار توهین به یک جانبار و اخباری از این قبیل بیشتر از اینکه خودی خوشحال بشود دشمنان شاد شده و متاسفانه از این فضا سوءاستفاده می‌کنند، وظیفه ما حفظ امنیت جامعه است همانند جانبازان که در دوران دفاع مقدس در این مسیر حرکت کردند.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران خطاب به این جانباز بابلسری اذعان کرد: امیدواریم اقتدار کشور دستاویز دشمنان نشود، بنده مشاهده کردم که جنابعالی به‌درستی اعلام موضع کردید و از کسانی که در حال سوءاستفاده از این ماجرا هستند برائت پیشه کردید، این زیرکی شما را می‌رساند.

 

وی ادامه داد: شما همان جوانی هستید که روزی برای دفاع از این خاک جانانه دفاع کردید امروز هم با زیرکی مقابل سوءاستفاده‌کنندگان ایستادید، این حرکت ولایتمداری شما را می‌رساند و جای تحسین دارد.

 

سردار مسلمی ضمن تشکر از این جانباز سرافراز، ادامه داد: از اینکه این چنین پای ولایت و نظام و امنیت ایستادید، در حالیکه می توانستید شکایت کرده یا اقدام دیگری بکنید، این دغدغه انقلابی بودن شما را می‌رساند که تودهنی بزرگی به دشمنان زدید.

 

وی عنوان کرد: آمدیم از شما تشکر کنیم چرا که به‌موقع با زمان شناسی بسیار خوب در همان ساعات اولیه مشت محکمی بر دهان دشمنان زدید، از دشمن‌شناسی و صبر و حوصله شما تشکر می‌کنیم.

کد خبر 1046160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha