۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کمیته امداد منطقه یک توزیع شد

حیدری گفت: همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان امسال، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم با همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) و قرارگاه جهادی امام حسین(ع) پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصیب حیدری» امروز (26 فروردین ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان 12 هزار پرس غذای گرم با مشارکت مراکز نیکوکاری، قرارگاه جهادی، خیرین بزرگوار بین نیازمندان این اداره توزیع می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج گفت: همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان امسال با شعار «ایران همدل-اطعام مهدوی»، 1000 پرس غذای گرم با همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) و قرارگاه جهادی امام حسین(ع) پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی برای کمک به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان جامعه نسبت به جمع آوری نذورات و کمک های نوع دوستانه خیرین، نیکوکاران، ادارات و سازمانها اقدام می کند.

 

حیدری گفت: نیکوکاران می توانند با اهداء کمک های خود به این اداره، یا از طریق شماره کارت 6037997950026477 به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.

کد خبر 1046302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha