نماز جمعه فقط در شهرهای راز و غلامان اقامه می شود

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: به دلیل شیوع کرونا، نماز جمعه این هفته بیست و هفتم فروردین ماه فقط در شهرهای راز و غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان اقامه می شود.

حجت‌الاسلام «نعمت الله آزموده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تأیید نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نماز جمعه این هفته 27 فروردین ماه، در 14 شهر دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی اقامه نخواهد شد.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: این هفته در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، بام و صفی آباد، تیتکانلو، جاجرم، درق، سنخواست، شوقان، شیروان، فاروج، گرمه، آشخانه، پیش قلعه و قاضی به دلیل وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، نماز جمعه اقامه نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته فقط در شهرهای راز و غلامان از توابع راز و جرگلان اقامه می شود، اظهارکرد: رازو جرگلان در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

 

بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده، شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم در وضعیت قرمز، شهرستان های فاروج و مانه و سملقان در وضعیت نارنجی و رازو جرگلان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1046337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha