برگزاری کرسی تلاوت مجازی همزمان با ماه رمضان

حجت الاسلام اختری از برگزاری کرسی های تلاوت مجازی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در اراک خبر داد.

حجت الاسلام سید «رسول اختری» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر فیض برکت رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برنامه های فرهنگی هیچ گاه متوقف نمی شوند به همین دلیل ما در این شرایط کرونایی برنامه های را برای بهره گیری هر چه بیشتر از این ماه با عظمت با بهره گیری از فضای مجازی در نظر گرفته ایم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اراک با اشاره به اینکه برگزاری کرسی تلاوت مجازی قرآن کریم از جمله این برنامه ها است، افزود: این محافل نورانی همه روزه در اراک برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه، اولین جلسه کرسی «تلاوت_مجازی قرآن کریم» در شهرستان اراک با اجرای جواد مختاری و قرائت قرآن توسط استاد مهیار قاسمی به صورت پخش زنده در اینستاگرام و شبکه شاد برگزار شد، بیان کرد: این برنامه در روز اول ماه مبارک رمضان مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این جلسه با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اختری با بیان اینکه این جلسه نورانی همه روزه تا پایان ماه مبارک مضان از طریق لینک های، اینستاگرام اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی https://www.instagram.com/nehzat_arak اینستاگرام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ،https://www.instagram.com/farhangi_arak شبکه شاد به آدرس های زیر: https://shad.ir/darolquran_arak  وhttps://shad.ir/markaziqen  در این محافل نورانی شرکت کنند

کد خبر 1046411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha