فعالیت ۳۴۰ مرکز نیکوکاری برای خدمت رسانی بدون نوبت به مددجویان مازندرانی

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۳۴۰ مرکز نیکوکاری در مازندران برای خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد شده است، گفت: تمام تلاش کارکنان این نهاد این است که با اجرای طرح های همانند مفتاح الجنه مددجویان پشت نوبت خدمت نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(26فروردین) در حاشیه اجرای طرح مجازی مفتاح الجنه در فتر امام جمعه کیاسر با بیان اینکه ۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: تلاش داریم تا لبخند رضایت بر چهره نیازمندان بنشانیم و با خلوص نیت در این خصوص اقدام کنیم و برای رفع مشکل محرومان و نیازمندان تمام توان خود را بکار بریم .

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای ارائه بهترین خدمت به نیازمندان است، افزود: در این ماه بهار قرآن با اجرای طرح مفتاح الجنه به دنبال رفع نیاز محرومین با همراهی خیران، اعضای هیئت عامل مراکز نیکوکاری و مسئولان هستیم.

 

وی اذعان کرد: یکدلی و وفاق موجب برکت در کارهای مان خواهد شد و باید جهادی و انقلابی عمل کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۳۴۰ مرکز نیکوکاری در استان برای خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد شده است، افزود: تمام تلاش کارکنان این نهاد این است که مددجویان پشت نوبت خدمت نباشند و به همه آنها در حد توان خدمات ارائه دهیم.

 

وی گفت: همه باید در کمک به محرومان و نیازمندان سهیم باشیم و برای حفظ عزت و کرامت و شأن آنان تلاش کنیم.

 

امام جمعه شهر کیاسر مرکز بخش  چهاردانگه ساری هم در این  دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم توجه و بهره برداري از فيوضات اين ماه، اظهار کرد: همه ما خادم محرومان هستیم و  باید بهتر  به نیازمندان خدمت رسانی کنیم.

 

حجت الاسلام «محمد جلالی» افزود: در تلاشیم تا کارهایی که برای نیازمندان انجام می شود،  با برنامه ریزی پیش رود.

 

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نیز باید بیش از پیش با کمک خیران و مرکز نیکوکاری در رسیدگی به محرومان همت بکار بندیم.

 

 

کد خبر 1046428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha