بیمارستان زهکلوت احداث می شود

نادر پورجمالی گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و بنیاد علوی بیمارستان زهکلوت احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «نادر پور جمالی» در حاشیه بازدید از زمین های پیشنهادی برای احداث بیمارستان زهکلوت، گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مصوبه وزارت بهداشت و مشارکت بنیاد علوی احداث بیمارستان محلی زهکلوت تصویب و تامین اعتبار شده است.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: زمین های پیشنهادی محل احداث ساختمان بیمارستان زهکلوت توسط کارشناسان بازدید و مورد بررسی قرار گرفت و پس از اخذ تاییدیه از دستگاه های دولتی ذیربط مبنی بر تایید و تملک زمین مذکور عملیات احداث بیمارستان محلی زهکلوت با زیربنای 2 هزار مترمربع و اعتبار اولیه ۲۵۰میلیارد ریال در آینده نزدیک آغاز می شود.


وی در تشریح نوع فعالیت بیمارستان‌ محلی زهکلوت، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان‌ خدمات اورژانس شبانه روزی، بستری کمتر از ۲۴ ساعت و خدمات تخصصی پایه به صورت سرپایی ارائه می‌شود و در مجموع احداث این بیمارستان‌ یکی از راه‌هایی است که می‌توان خدمات را با بهترین کیفیت و بهره‌وری بالا به مردم شریف زهکلوت و توابع ارائه کرد.


پورجمالی در خاتمه عنوان کرد: با توجه به اینکه درمانگاه شبانه‌روزی فعلی شهر زهکلوت جوابگوی نیاز ساکنان آن منطقه و روستاهای همجوار نیست، پیگیری راه اندازی این بیمارستان محلی از اولویت های دانشگاه قرار گرفت.

کد خبر 1046596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha