توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در قزوین

حق گویان گفت: امیدواریم بتوانیم در ۷۲ اشپزخانه برپایی در استان به هدف توزیع ۳۱۳ هزار غذای گرم و سبدکالا در میان نیازمندان دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، «مهرعلی حق گویان» در دیدار با رئیس بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رضمان سومین مرحله رزمایش ایران همدل با عنوان طرح اطعام مهدوی آغاز شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم و کمک های آنها بتوانیم در 72 اشپزخانه برپایی در استان به هدف توزیع 313 هزار غذای گرم و سبدکالا در میان نیازمندان دست یابیم.

 

وی اضافه کرد: این نهاد با اقشار و سازمان های مختلف همکاری دارد که یکی از همکاری های نزدیک و گسترده ما با مجموعه بسیج است.

 

حق گویان افزود: یکی از زمینه های همکاری با بسیج سازندگی که باید تقویت شود موضوع مسکن است چراکه تلاش داریم در سال 1400 اقدام جهادی را در حوزه مسکن رقم بزنیم تا بتوانیم پرونده بی خانمانی بسیاری از مددجویان را ببندیم.

 

وی اعلام کرد: در مسیر حل مشکل مسکن با مجموعه بسیج و سایر سازمان ها و دستگاه ها همکاری داریم و امیدواریم بتوانیم با همراهی دستگاه های مختلف و مساعدت مردم نیکوکار در زمینه حل مشکل مسکن گام جدی برداریم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از زمینه های همکاری میان بسیج و کمیته امداد امام (ره) در خصوص جذب حامی است که انتظار داریم با ورود حامیان جدید میزان کمک ها به فرزندان تحت حمایت در طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین افزایش یابد و این افزایش به گره گشایی بیشتر از مشکلات آنها منجر شود.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان قزوین با فعالیت خود در سال 1399 نشان داد که زمینه خوبی برای اشتغالزایی در استان وجود دارد چراکه 150 میلیارد تومان اعتبار بانکی برای ایجاد اشتغال در قالب تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان و محرومان پرداخت شد و با اشتغال بیش از 8 هزار نفر شاهد کسب رتبه نخست در کشور بودیم.

 

حق گویان اظهارکرد: یکی دیگر از دغدغه های کمیته امداد تحصیل فرزندان مددجوست چراکه با توجه به غیرحضوری شدن کلاس های درسی، حضور فرزندان مددجو در کلاس های درس با چالش نبود گوشی هوشمند و یا تبلت مواجه شده بود.

 

وی اعلام کرد: طی سال گذشته تا 24 فروردین ماه سال جاری با کمک مردم 2 هزار و 200 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه و در اختیارشان قرر گرفته است و امروز می توانیم ادعا کنیم که دانش آموز تحت حمایت که از فضای مجازی محروم باشد، نداریم در واقع غیبت دانش آموز نیازمند در شاد پایان یافت.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: امروز به مردم استان و همه سازمان ها و دستگاه دست یاری دراز می کنیم تا ما را برای تأمین مسکن نیازمندان یاری رسانند از این رو ضمن آمادگی دریافت کمک های مردمی در دفاتر کمیته امداد، کد مهربانی # 028*8877* به صورت شبانه روزی در خدمت مردم نیکوکاری برای جذب کمک های اهدایی است.

 

کد خبر 1047438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha