تلاش کنیم از صنعت هسته ای حداکثر بهره برداری صلح آمیز را داشته باشیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به غنی سازی ۶۰ درصد در کشور گفت: باید تلاش کنیم از صنعت هسته ای حداکثر بهره برداری صلح آمیز را داشته باشیم.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به غنی سازی ۶۰ درصد توسط دانشمندان داخلی گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران براساس مزیت ها عمل می کند یکی از مزیت های منحصر بفرد ایران اسلامی وجود دانشمندان توانمند ،معتقد و برخاسته از عمق عمیق انقلاب اسلامی و اعتقادات مردمی است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانانی که آینده ایران اسلامی را به عنوان یک تکلیف دنبال می کنند مزیت منحصر بفرد کشو است و  موقعیت خوبی از این جهت جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
 
وی تاکید کرد: طبیعی است که ما باید از همه ظرفیت های مان برای رفع نیازهایمان استفاده کنیم و امروز صنعت هسته ای در بخش های مختلف این کارآیی را دارد که نیاز جامعه نوین و پیشرفته ما را جوابگو باشد ،باید تلاش کنیم از صنعت هسته ای حداکثر بهره برداری صلح آمیز را داشته باشیم.
 
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه صنعت هسته ای ما در موضوع رادیو داروها ،بخش های  صنعتی و پزشکی و حوزه های گوناگون پیشرو و پیشران است که باید تلاش کنیم متناسب با همین وضعیت و نیازها از این ظرفیت برای رفع نیازها استفاده کنیم.
 
 
عزیزی تصریح کرد: غنی سازی ۶۰درصد مزیت منحصر بفردی است که بواسطه نیروهای  توانمند و خلاق به آن دست پیدا کردیم و باید برای رفع نیازهایمان  در میدان عمل مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
 
وی خاطر نشان کرد: در این مقطع دانشمندان هسته ای ما توانستند ایران اسلامی را بی نیاز کنند ،امیدواریم هرچه جلوتر می رویم در حوزه صنعت هسته ای و فنون پیشرفته ایران اسلامی را توانمندتر و با قابلیت بیشتر در تمامی صحنه ها مشاهده کنیم.
کد خبر 1047444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha