احیای موقوفات مسجد عصار و خدمت به محرومان را با جدیت دنبال می‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین کمالی گفت: احیای موقوفات مسجد عصار و کمک مومنانه به نیازمندان که از مطالبات مرکز رسیدگی به امور مساجد از اهالی این مسجد است با همکاری هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج شهید جزمانی و محدثه با جدیت دنبال می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن کمالی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و تکریم حجت الاسلام والمسلمین کیانی، امام جماعت سابق مسجد عصار (واقع در تهران، خیابان صاحب جمع، نرسیده به میدان شوش) و معارفه خود به عنوان امام جماعت این مسجد، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین علی رحمتی نیا، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره) در این مراسم حضور داشت.

 

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین رحمتی نیا با اشاره به جایگاه مهم مسجد عصار در خیابان صاحب جمع و منطقه شوش، به موضوع بلاتکلیفی برخی از رقبات و موقوفات این مسجد اشاره و تاکید کرد که احیای این رقبات، ضمن کمک به تامین هزینه های جاری مسجد عصار و برگزاری برنامه های بیشتر در این مسجد، در کمک رسانی به نیازمندان منطقه نیز موثر خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: احیای موقوفات و رقبات مسجد عصار و کمک مومنانه به نیازمندان را که از مطالبات مرکز رسیدگی به امور مساجد از ما است با جدیت دنبال می کنیم که هیئت امنا و پایگاه بسیج خواهران و برادران قول مساعد برای پیگیری این مطالبات مرکز را داده اند.

 

کمالی در ادامه به برگزاری برنامه های مسجد عصار در ماه رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: نماز جماعت در دو نوبت ظهر و عصر در کوتاه ترین زمان ممکن اقامه می شود و هر روز یک جزء از قرآن قرائت می شود. همچنین هر شب بلافاصله پس از اقامه نماز عشاء، بسته افطاری میان نمازگزاران توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج شهید علی جزمانی و محدثه، کار توزیع بسته های افطاری میان نیازمندان را با مشارکت هیئت امنای مسجد عصار میان نیازمندان منطقه شوش و با اولویت محله صاحب جمع انجام می دهند و قرار است به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) 80 بسته ارزاق را میان نیازمندان این محله توزیع کنند.

کد خبر 1047585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha