مسابقه نغمه های علوی به مناسبت لیالی قدر در فهمای زرندیه

لاله کانی از برگزاری مسابقه نغمه های علوی به مناسبت لیالی قدر در خشکرود شهرستان زرندیه خبر داد.

«ناهید لاله کانی» ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان اشاره کرد وبه خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد مشکلات فراوانی برای همگان شد و در این راستا برنامه های فرهنگی نیز با مشکلات مواجه شده ولی ماه در کنون همواره برنامه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهره گیری از فضای مجازی برگزار می کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود، مسجد امیر المومنین(ع) خشکرود، افزود: یکی از مهمترین برنامه های ما در طول ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن کریم است که این برنامه از ابتدای ماه مبارک آغاز و با استقبال گسترده روبرو شده است.

 

وی برگزاری کلاس حفظ تخصصی قرآن ویژه بانوان (تثبیت جزء شش) در فضای مجازی اسکای روم نیز اشاره کرد و ادامه داد: حفظ قرآن یکی از برنامه های کانون است که در طول سال اجرا و در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

 

لاله کانی برگزاری کلاس مجازی روخوانی و روانخوانی نوجوان شهر خشکرود را از دیگر برنامه های کانون دانست و بیان کرد: مسابقه نغمه های علوی به مناسبت لیالی قدر شامل نقاشی، مداحی، حفظ سوره، قرائت، عکس و قطعه ادبی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان نیز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای ماه رمضان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود، مسجد امیر المومنین(ع) همچنین به طرح نذرمهربانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح جمع آوری نذورات و تهیه بسته های معیشی برای نیازمندان شهر در لیالی قدر انجام می شود.

 

لاله کانی از اعلام فراخوان عمومی جهت شرکت در مراسم مجازی عزاداری به مناسبت شهادت امام علی(ع) در فضای مجازی، در سایت دانه با استفاده از امام جماعت و مداحان اهل بیت در شب شهادت امام علی (ع) نیز خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از برندگان مسابقه نغمه های علوی و برترین ها در کلاس مجازی روخوانی وروانخوانی نوجوانان شهر در روز عید فطر در مسجد امیرالمومنین (ع)را از دیگر برنامه های این ماه نورانی دانست.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جامعه، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود در این راستا همواره فعال بوده و برنامه های گسترده ای را در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در طول سال انجام می دهد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای خشکرود، مسجد امیر المومنین(ع) خشکرود اضافه کرد: این کانون در ایام شیوع ویروس کرونا نیز فعالیت خود را متوقف نکرد و با بهره گیری از فضای مجازی به انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی به ویژه آموزش قرآن پرداخته است.

کد خبر 1047620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha