کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری شهید جدی توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید جدی با اشاره به اینکه فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان به صورت حضوری و مجازی خواهد بود، گفت: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری شهید جدی در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

«سید سجاد سید هدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری شهید جدی همزمان با ماه میهمانی خدا در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید جدی تصریح کرد: این بسته غذایی شامل برنج، گوشت مرغ، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، نمک، سویا، روغن مایع، چای و قند است.

 

وی افزود: تلاش کرده ایم تا با عمل به منویات مقام معظم رهبری و شناسایی خانواده های نیازمند در محلات با کمک خیرین و اعضای کانون از آنها حمایت کنیم.

 

سید هدی ادامه داد: فعالیت های این کانون در ماه مبارک رمضان به صورت حضوری و مجازی از طریق کانال های ارتباطی در شبکه های اجتماعی خواهد بود.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید جدی بیان کرد: برنامه جزخوانی این کانون به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

 

سید هدی اعلام داشت: کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برنامه های ستاد مقابله با کرونا از جمله اهداف برگزاری برنامه های حضوری و مجازی این کانون بود.

 

کد خبر 1047902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha