سردار حجازی نمونه کامل حرکت در مسیر صحیح و ایستادگی در دفاع از آرمان‌های انسانی بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سردار حجازی نمونه کامل حرکت در مسیر صحیح و ایستادگی در دفاع از آرمان‌های انسانی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور پیام تسلیتی، شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به سال‌ها مجاهدت و ایثار سردار حجازی گفت: این سردار مجاهد و مبارز با وجود جراحت‌های بی شمار به جای مانده از دوران دفاع مقدس، هیچ گاه در دفاع از ملت های ستمدیده منطقه و ایستادگی در برابر ظالمان و تروریست‌های بین المللی پا پی نکشید و تا آخرین لحظات عمر با برکت خود را صرف ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه کرد.

 

وی افزود: نه تنها مردم ایران اسلامی که مردم مظلوم منطقه نیز از خدمات ایشان که ستال ها در کنار سردار شهید سپهبد سلیمانی به مبارزه بر علیه متجاوزین برخاسته بود بهره مند بودند و بی شک روح بلند و آسمانی ایشان در حریم امن الهی همنشین صالحان و بزرگان خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام سادات اضافه کرد: فقدان سردار حجازی ضایعه بزرگ و الیمی است و جا دارد این مصیبت را به محضر مقام عظمای ولایت، مردم شهید پرور ایران اسلامی، همرزمان داغدار آن شهید بزرگوار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفته و آرامش و غفران الهی را برای آن سردار فقید مسألت می نماید.

کد خبر 1048030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha