ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی در کانون فرهنگی هنری آدینه برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه گفت: برنامه تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه انسان به صورت مجازی توسط حجت الاسلام با وقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر به همت کانون فرهنگی هنری آدینه برگزار می شود.

«علی بدلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه انسان به صورت مجازی توسط حجت الاسلام با وقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر به همت کانون فرهنگی هنری آدینه برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه تصریح کرد: این برنامه مجازی هر شب از ساعت 22 به صورت زنده در بستر شبکه آموزشی «شاد» صورت می گیرد.

 

وی افزود: دانش آموزان و علاقمندان می توانند از طریق آدرس @mesbah2 در این برنامه تفسیر قرآن کریم حضور داشته باشند.

 

بدلی عنوان کرد: این برنامه قرآنی به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از شیوع بیماری و عمل به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت ها و برنامه های این کانون به صورت مجازی برگزار می شود و تلاش کرده ایم تا شاهد کاهش برنامه های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و هنری نباشیم.

 

بدلی اذعان داشت: در این ماه عزیز دست به دعای فرج خواهیم برداشت تا در شب های عزیز زمینه نابودی این بیماری از جهان فراهم شود.

 

کد خبر 1048069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha