لزوم فعالیت خیرین با محوریت مساجد

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان گفت: مهم است که مسجد محور قرار داشته باشد و خیران نیز با محوریت مسجد فعالیت کنند و انجام چنین کاری در مسجد الزهرا(س) زاهدان می تواند جنبه الگویی برای سایر مساجد پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت‌الله مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در دیدار اعضای هیئت امنای مسجد الزهرا(س) زاهدان گفت: مسجد الزهرا(س) زاهدان جزء مساجد فعال و شاخص استان است به گونه ای که فعالیت هایی جامع در آن صورت می گیرد و جایگاه شایسته ای در بین مردم دارد.


امام جمعه زاهدان افزود: پرداختن به مسائل دینی، تامین نیازهای روحی و معنوی و رسیدگی به نیاز مادی مردم از جمله اقدامات مهمی است که در مسجد الزهرا(س) زاهدان به خوبی صورت گرفته است.

 

آیت‌الله محامی بیان داشت: مهم است که مسجد محور قرار داشته باشد و خیران نیز با محوریت مسجد فعالیت کنند و انجام چنین کاری در مسجد الزهرا(س) زاهدان می تواند جنبه الگویی برای سایر مساجد پیدا کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: شناسایی خانواده های محله، تحت پوشش قرار دادن آنها و پاسخگویی به نیاز های مادی، روحی و ارائه مشاوره به آن ها در حد توان مساجد کار پسندیده ای است که می تواند عامل ایجاد پیوند عاطفی بین مردم و مساجد باشد.

کد خبر 1048114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha