با دستگاه‌هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع‌تراشی کنند برخورد می‌شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با دستگاه‌هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع‌تراشی کنند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست تکریم و معارفه مسئول بازرسی فرمانداری گفت:مجموعه‌های اداری کشور، وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند و در این میان برای فرمانداری‌ها بعنوان نمایندگان دولت وظایف خطیری در حوزه‌های مختلف ترسیم شده که یکی از حوزه‌ها، واحد بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی است.

وی افزود: شرایطی که به واسطه مسائل اقتصادی و شیوع کرونا در آن واقع هستیم، شرایط بسیار حساسی است و مسئولیت مضاعفی برای مجموعه‌های اداری ایجاد کرده است.نامگذاری سال‌ها به عناوین‌ مختلف از سوی رهبر‌معظم انقلاب، نقشه راه کشور را در مدت یک سال تعیین می‌کند.

عباسی با تاکید بر اجرای شعار سال اظهار داشت: در  سال جاری که به‌عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ‌ها نامگذاری شده، با دستگاه‌هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنند، برخورد می‌شود.حوزه بازرسی با وظایف گسترده‌ای که بر عهده دارد و با توجه به افق‌گذاری‌های تعریف شده، نقش مهمی را در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دوایر اداری ایفا می‌کند.

فرماندار پیشوا بیان کرد: واحدهای بازرسی و حراست دو واحد نظارتی و مکمل هم هستند که می‌توانند با مشورت، همفکری و تعامل، امور را به گونه‌ای اثربخش راهبری کنند.

وی با اشاره به وظایف مهم مسئولین در خصوص تسهیل در خدمت رسانی به مردم ادامه داد: امیدوارم با همگرایی و نیات خالصانه و با توجه به افق‌های ترسیم شده از سوی رهبر معظم‌ انقلاب و رئیس جمهوری در سطح کلان‌، بتوانیم به توفیقاتی روزافزون در راستای خدمت به مردم دست یابیم.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا به ظرفیت های بالای این شهر اشاره داشت و عنوان کرد: استان تهران در ظاهر استان پیشرفته‌ای به نظر می‌رسد ولی در همین استان شهرستان‌هایی همچون پیشوا را می‌بینیم که علیرغم قرابت آن با نظام‌ جمهوری اسلامی و وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی با مشکلات و محرومیت‌هایی مواجه است که تلاش می‌شود با همدلی و همفکری و کمک مجموعه‌های فرادستی این مسائل را برطرف کرد.

عباسی در پایان گفت: از زحمات، تلاش‌ها و مشاوره‌های مسئول سابق بازرسی فرمانداری تشکر نموده و برای مسئول جدید نیز آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

کد خبر 1048234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha