برگزاری جشنواره «مهرواره محله همدل» به مناسبت ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام قدرتی، از برگزاری جشنواره «مهرواره محله همدل»، خبر داد و گفت: این جشنواره در ماه مبارک رمضان در استان لرستان نیز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، شامگاه سه شنبه(31فروردین) در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره «مهرواره محله همدل» در سطح محلات استان لرستان خبر داد و اظهارداشت: این جشنواره طرحی برای همه محله ها و فعالان فرهنگی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان هدف از اجرای جشنواره «مهرواره محله همدل» را ایجاد امید در بین مردم عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح فعالان فرهنگی، امامان محله، امامان پایگاه‌های اجتماعی، هیئت‌های مذهبی در محلات فعالیت خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: جشنواره «مهرواره محله همدل» در ۱۴ حوزه اجتماعی، حقوقی، آموزشی، تربیتی، سبک زندگی اسلامی، فرهنگی و… اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام قدرتی به انجام تبلیغات این جشنواره در سطح مدیران شهرستان‌ها، امامان محله، امامان پایگاه‌های اجتماعی، مبلغین و.. اشاره کرد و گفت: اولین جامعه هدف ما در این طرح جامعه مبلغین هستند.

 

وی عنوان داشت: در کنار مبلغان کنشگران فرهنگی نیز می‌توانند در این طرح شرکت داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: به منتخبان جشنواره برای رفع مشکلات محله تسهیلات لازم اعطا می‌شود و در سطح استان و شهرستان نیز هر طرحی که مورد قبول واقع می‌شود، تجلیل خواهد شد.

 

 

کد خبر 1048304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha