طبخ و توزیع ۸۳ هزار پُرس غذای گرم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۸۳ هزار پُرس غذای گرم توسط این نهاد طبخ و توزیع خواهد شد.

«اصغر نورمحمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان ۸۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و محرومان شهرستان در وعده افطار و سحر توزیع خواهد کرد.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۰ هزار پرس غذای گرم با مشارکت کمک های مردمی و خیرین تسط این نهاد طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

نورمحمدیان ضمن تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در این امر خداپسندانه عنوان کرد: در این راستا ارگان های دیگر هم پای کار آمده اند که تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مرحله به مرحله طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان ادامه دارد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم توسط این نهاد توزیع بسته های معیشتی برای خانوار های محروم شناسایی شده در نظر گرفته شده که هنوز نمی توان آمار دقیقی از تعداد آن ارائه داد.

 

 

وی اطعام نیازمندان و توزیع سبدهای معیشتی را از مهمترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان از سوی این نهاد بیان کرد و  از مراکز نیکوکاری به عنوان ظرفیتی مهم در جهت استفاده از کمک خیران برای تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان نام برد و افزود: در ماه مبارک طی دو مرحله توزیع سبدهای معیشتی را نیز در برنامه داریم که مرحله اول آن  به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان به عملکرد کمیته امداد شیروان در حوزه پویش ایران مهربان اشاره و وضعیت پیوستن کارکنان دستگاه های اجرایی این شهرستان به این پویش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون ۹۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که سرانه دریافتی ایتام، ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۵۰ هزار تومان است.

 

 

نورمحمدیان به هدف‌گذاری این نهاد در جهت ارتقاء سرانه دریافتی ایتام اشاره و پویش ایران مهربان را طرحی مهم در جهت تحقق این اهداف برشمرد و افزود: از مجموع سه هزار حامی پیش بینی شده در شهرستان شیروان تاکنون هزار و ۳۰۰ حامی جذب شده است و  ۴۵ درصد برنامه ها در گام اول تحقق یافته است و در مرحله دوم ایران مهربان جذب هزار و ۹۴۵ حامی جدید پیش بینی شده که تا پایان شب‌های قدر، این تعداد سهمیه جذب می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 1048340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha