برپایی رزمایش مواسات و همدلی مهمترین محور فعالیتی کانون های فرهنگی مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی مهمترین محور فعالیتی کانون های فرهنگی مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در برنامه زنده ماه همدلی که شامگاه چهارشنبه ۱ اردیبهشت از شبکه البرز برکزار شد گفت: لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب در جریان رزمایش مواسات و همدلی از جمله برنامه های سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ است. 

 

رئیس مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز افزود: همدلی با خانواده های محرومان با هدف تأمین نیازهای اولیه معیشتی آنان از جمله مسائلی است که بسیاری مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

وی با اشاره به ضرورت شکل گیری مرکز نیکوکاری مسجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: در استان البرز ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد وجود دارد که سهم ویژه ای در عرصه فرهنگی، هنری و بصیرت افزایی دارند. 

 

 

وی ادامه داد: همدلی با محرومان و مستضعفین یکی از ضرورت های مهم و اساسی در جامعه امروز است که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تحریم های اقتصادی همچنین بسیاری از کمبودها با هجمه های متعدد روبه رو است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت توجه به محرومان آنچنان که در سال ۹۹ تمام اهتمام خود را در نظر داشت در سال ۱۴۰۰ نیز با افق راهبردی محرومیت زدایی فعالیت خود را ادامه می دهد. 

 

کد خبر 1048573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha