مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری عدالت در توزیع آب است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری عدالت در توزیع آب است، گفت: مردم استان هرگز زیاده خواه نیستند و اجازه بهره مندی سایرین از آب استان را داده اند و تنها عمل به مصوبات قانونی را خواستارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 3 اردیبهشت) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد قرائت شد، با بیان اینکه با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال جاری با مشکل کم آبی رو به رو هستیم، گفت: متأسفانه چهارمحال و بختیاری بیش از سایر نقاط با مشکل کم آبی مواجه است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اکنون بسیاری از مناطق استان از کمبود آب شرب و آب برای کشاورزی و صنعت رنج می برند، افزود: همین معضل کم آبی سبب افزایش نرخ بیکاری در استان شده است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مطالبات مردم باید از مسیرهای قانونی پیگیری شود، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم برخی منافقین و بر هم زنندگان امنیت، مردم دو استان را رو به روی هم قرار داده و عواطف آن ها را جریحه دار کنند.

 

حجت الاسلام نکونام از کم کاری مسئولان و متولیان در بررسی مشکلات و گلایه های مردم انتقاد کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی ها با بیان اطلاعات خلاف واقع احساسات مردم را نسبت به همدیگر تحریک می کنند در حالی که این مطالبات باید به صورت قانونی و بی طرفانه پیگیری شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردم استان همواره بصیرت و صبوری خود را ثابت کرده اند، تصریح کرد: مسئولان باید با جدیت وارد میدان شده و مطالبات به حق مردم را پیگیر باشند و اجازه ندهند شرایط بحرانی بر مسئله آب حاکم شود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری عدالت در توزیع آب است، خاطرنشان کرد: مردم استان هرگز زیاده خواه نیستند و اجازه بهره مندی سایرین از آب استان را داده اند و تنها عمل به مصوبات قانونی را خواستارند.

 

کد خبر 1048936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha