تداوم آموزش مجازی قرائت صحیح نماز در کانون ذوالفقار شهرکرد

حسین پور گفت: آموزش مجازی قرائت صحیح نماز ویژه نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شهرک منظریه شهرکرد به صورت مجازی از طریق پیام رسان های داخلی همچنان ادامه دارد.

«محمدتقی حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آموزش مجازی قرائت صحیح نماز ویژه نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شهرک منظریه شهرکرد به صورت مجازی از طریق پیام رسان های داخلی همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد بابیان اینکه این طرح ویژه قرآن ‌آموزان ۸ تا ۱۵ سال عضو کانون ذوالفقار است افزود: آموزش مجازی قرائت صحیح نماز به منظور استقبال شرکت کنندگان و رضایت مندی والدین ادامه‌دار است.

 

وی ابراز کرد: این کلاس های آموزشی تا زمانی که همه نوجوانان و جوانان عضو کانون ذوالفقار شهرک منظریه شهرکرد به طور کامل خواندن و قرائت صحیح نماز را یاد بگیرند برگزار می شود و تاکنون نیز استعداد های زیادی به جامعه معرفی شده است.

 

حسین پور گفت: آموزش مجازی قرائت صحیح نماز کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد از طریق پیام رسان گپ به آدرس @ahkam_kanonmasajed برای نوجوانان و نوجوانان آموزش داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد گفت: این دوره از کلاس های آموزشی با استقبال گسترده نوجوانان، جوانان و خانواده های آن ها همراه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه نماز مسیر زندگی و راه روشن را برای انسان ‌ها نمایان می کند گفت: نماز روح انسان را با نام و یاد خدا پیوند می زند.

 

کد خبر 1049019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha