پناهگاه سبز بندرماهشهر در فاز اجرایی قرار گرفت

اصلاحی گفت: مرکز عقیم سازی سگ های بلاصاحب بندرماهشهر تحت عنوان پناهگاه سبز در فاز اجرایی قرار گرفت.

«جمشید اصلاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: یکی از معضلات شهر به خصوص در مناطق حاشیه‌ای، پرسه زدن سگ‌های بلاصاحب در خیابان‌ها و معابر است که بعضا باعث ترس شهروندان شده و معضلات و مشکلاتی ایجاد کرده اند.

 

رئیس شورای شهر بندرماهشهر افزود: مدیریت شهری بندرماهشهر با رویکردی متفاوت در شیوه ارتباط با انجمن حمایت از حیوانات در این اقدام زیست محیطی مشارکت دارد و معتقد است که همه شهروندان باید در برخورد با حیوانات مهربان بوده و شهرداری هم ضمن عمل به وظیفه ذاتی خویش در این باره راهکارهای عملی را در برنامه خود قرار داده که تاسیس مرکز عقیم سازی و نگهداری سگ های بلاصاحب از جمله این اقدامات است.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه که زیر نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر فعالیت می کند قرار است در دو بخش مجزا برای جمع آوری سگ های بلاصاحب تجهیز شود اضافه کرد: مرکز عقیم سازی سگ های بلاصاحب تحت عنوان پناهگاه سبز بندرماهشهر با هدف جمع آوری، عقیم سازی و نگهداری در فازهای اجرایی قرار گرفت که علاوه بر پناهگاه، بخش نقاهتگاه نیز به منظور عقیم سازی و پلاک گذاری نیز در مجاور این محل در حال راه اندازی است.

 

اصلاحی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر سگ های ماده جمع آوری و به این مرکز منتقل شدند و در مرحله دوم سگ های نر نیز جمع آوری می شود.

 

کد خبر 1049062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha