«هفت سنگ» به شیرین آمد

نمایشگاه انفرادی «حسین زینالپور» با عنوان «هفت سنگ» روز جمعه ۳ اردیبهشت در گالری شیرین افتتاح شد.

 

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  نمایشگاه مجازی «هفت سنگ» با نمایش آثار نقاشی «حسین زینال‌پور» از روز جمعه 3 اردیبهشت در گالری شیرین برپا شد این نمایشگاه تا 15 اردیبهشت ادامه دارد.در این نمایشگاه  که به صورت مجازی برپاست علاقمندان برای بازدید حضوری فقط با تعیین وقت قبلی می توانند مراجعه کنند. به علت شرایط بحرانی ویروس کرونا در کشور، گالری شیرین از پذیرش بازدیدکنندگانی که بدون تعیین وقت قبلی به گالری مراجعه می‌کنند معذور است.

 

حسین زینالپور متولد تهران است. او نقاشی را به صورت جدی از سال 76 با ورود به هنرستان در رشتۀ نقاشی آغاز کرد و تا مقطع لیسانس نقاشی از دانشگاه علم و فرهنگ تهران ادامه داد.  او با مجموعه "جانوران تاریخ" که در سال 89 در گالری "آن" به نمایش گذاشت، به صورت جدی‌تر وارد عرصۀ هنرهای تجسمی شد. موضوعات تاریخی با طنزی ویرانگر، مجموعه‌های آغازین او را شکل داد. چاپ لینو در پس‌زمینۀ کارهای او به فراخور موضوع در مجموعه تغییر میکند، این تصویر چاپ شده همچون نقش پارچه است.

هفت سنگ پنجمین نمایشگاه انفرادی حسین زینالپور در ادامۀ ایده‌ها و کارهای قبلی‌اش است که با نگاهی رئالیسم جادویی‌وار به جهان و تاریخ که در بستر بازی شکل گرفته‌اند، به تصویر کشیده شده است. اینبار شانس (تاس) در بازی محور قرار گرفته شده و به چالش کشیده می‌شود

زینالپور می گوید: اتفاقات روز جهان بیشتر مرا بر این عقیده استوار میکند که ما در بازی قرار داریم.

 

نمایشگاه مجازی «هفت سنگ» با نمایش آثار نقاشی «حسین زینال‌پور» از روز  3 تا 15 اردیبهشت  در گالری شیرین برپاست علاقمندان همه روزه به جز دوشنبه ها با تعیین وقت قبلی می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 1049152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha