۹۰ درصد دانش آموزان  هرسینی در پویش« من مادرم بچه های ایران فرزند من» شرکت کردند

فتحی، گفت: شهرستان دارالمومنین هرسین از دیرباز در انجام امورات خیریه پیشگام بوده و ۹۰ درصد جمعیت دانش آموزی در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» شرکت کرده اند.

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه طرح های متعددی در طول سال با چشم انداز های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت رفع نیازهای دانش آموزان و سیستم آموزشی با تکیه بر کمک خیرین و همت جمعی برگزار می شود. 


وی با اشاره به  اجرای طرح «پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من» با رویکردی جدید، خاطر نشان کرد: این برنامه در ادامه طرح موفق «آجر به آجر» برگزار شد که در این طرح هر یک از افراد شرکت کننده می توانند با پرداخت مبلغی دلخواه در امر خداپسندانه مدرسه سازی سهیم شوند و با روی هم قرار گرفتن این آجرها، مدارسی برای مناطق محروم ساخته خواهد شد تا دانش آموزان مناطق کم برخوردار از امکانات مطلوب آموزشی و پرورشی بی بهره نمانند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین افزود: بیش از ۸۷۰۰نفر در این پویش خیرخواهانه شرکت کرده که این تعداد معادل ۹۰ درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان می باشد.

 

فتحی تصریح کرد: دستیابی به این درصد بالا کمک تنها با احساس مسئولیت و تعامل اولیا و پرسنل مدرسه امکان پذیر است و از تلاش مدیران و پرسنل مدارس، همراهی والدین دانش آموزان و جدیت خود دانش آموزان برای کمک به دوستانشان در مناطق محروم به طور ویژه تفدیر  و امیدوارم در آینده نیز همواره شاهد حرکت در مسیر سبز نیکوکاری و مدرسه سازی باشیم.
 

 

کد خبر 1049221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha