قرنطینه بیماران باید در خانه به درستی و با نظارت انجام شود

سلطانی حضور در تجمعات را بسیار خطرناک دانست و گفت: قرنطینه بیماران باید در خانه به درستی و با نظارت انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فرهاد سلطانی» امروز (شنبه ۴ اردیبهشت) در نشست ستاد کرونا شهرستان اندیمشک، حضور در تجمعات را بسیار خطرناک دانست و اظهار کرد: قرنطینه بیماران باید در خانه به درستی و با نظارت انجام شود.

 

معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه جراحی های غیرضروری تا اطلاع ثانوی در بیمارستان ها ممنوع شده است افزود: مردم از حضور بی مورد به همراه بیمار در بیمارستان و مراکز درمانی جدا خودداری کنند چرا که در این مراکز احتمال سرایت ویروس به فرد زیاد است.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک در وضعیت قرمز قرار دارد و فعالیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ ممنوع است اذعان کرد: محدودیت های کرونایی تشدید می شوند و ادارات شهرستان هم تا اطلاع ثانوی با یک سوم نیرو به فعالیت می پردازند.

 

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: رعایت بهداشت شخصی و بهداشت عمومی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و عدم حضور در تجمعات از راه‌های مهم در پیشگیری از ویروس کرونا هستند.

 

وی در پایان از شهروندان خواست با توجه به وضعیت قرمز شهرستان اندیمشک و افزایش تعداد بیماران، همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت کنند.

 

کد خبر 1049341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha