اجرای طرح «کمک مومنانه» همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

پاریاو گفت: طرح «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) به اجرا در می آید.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، طرح «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: در این برنامه که با هدف کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت صورت می گیرد، بسته های مواد غذایی حاوی اقلام مورد نیاز خانواده ها تهیه و میان خانواده های هدف توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ کمک به محرومان و مستمندان نیز دیگر اهداف برگزاری این طرح بوده که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» انجام می شود.

 

پاریاو عنوان کرد: اعضای این کانون فرهنگی و هنری از خیران و نیکوکاران خواسته اند تا با همراهی خود در کمک به خانواده های مستمند و محروم در ماه بندگی خدا سهیم شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم بیان کرد: این طرح با عنوان «سفره کرامت حضرت امام حسن (ع)» در سالروز میلاد این امام همام به اجرا در می آید و در قالب آن بسته های مواد غذایی میان خانواده هایی کم بضاعت که پیش از این توسط بچه های مسجد شناسایی شده اند، توزیع می شود.

 

پاریاو اظهار کرد: کمک های خیران و نیکوکاران در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی شامل برنج، روغن و سایر اقلام مورد نیاز خانواده ها است که افراد می توانند با در اختیار گذاشتن آن به این کانون فرهنگی و هنری در ثواب کمک به محرومان در ماه مبارک رمضان سهیم شوند.

 

وی در پایان از سایر خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد که در برگزاری طرح های «کمک مومنانه» توسط این کانون فرهنگی و هنری مشارکت داشته اند، قدردانی کرد.

کد خبر 1049347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha