فراخوان مسابقه مطالعاتی «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» اعلام شد

حجت الاسلام کریمی گفت: به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در نیمه ماه مبارک رمضان مسابقه مطالعاتی «نماز در کلام کریم اهل بیت(علیه السلام)» برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به همین مناسبت مسابقه مطالعاتی «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه علاقه مندان در همه رده های سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان برای حضور در این مسابقه باید متن PDF محتوای مطالعاتی را خوانده و به سؤالات پاسخ صحیح دهند.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری تعدادی از دستگاه های استان برگزار می شود، اظهار کرد: بانک سپه، جهاد کشاورزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شرکت توزیع نیروی برق استان در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.

 

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» باید پاسخ صحیح سؤالات طرح شده در پایان محتوای مطالعاتی را به صورت یک عدد 12 رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۳۳۳۰۷۷۰ ارسال کنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را 9 اردیبهشت ماه جاری خواند و گفت: نتایج این مسابقه در سایت ستاد اقامه نماز به نشان namaz.ir  قسمت مسابقات درج می شود.

 

خاطرنشان می شود علاقه مندان می توانند فایل PDF محتوای مطالعاتی مسابقه «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» را با کلیک بر روی متن فایل محتوای مطالعاتی مسابقه «نماز در کلام کریم اهل بیت(ع)» دریافت کنند.

 

کد خبر 1049389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha