برگزاری سلسله جلسات اخلاق با محوریت آیات نورانی قرآن

کریمی ورزنده از برگزاری سلسله جلسات اخلاق با محوریت آیات نورانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«معصومه کریمی ورزنده» ضمن تبریک به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان، میلاد با سعادت امام حسن (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حوزه علمیه خواهران همواره در طول سال برنامه های مختلف فرهنگی، دینی و آموزشی را برگزار می کند  و این برنامه ها در مناسبت های مختلف به شکل ویژه برگزار می شوند.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی افزود: برگزاری سلسله جلسات اخلاق با محوریت آیات نورانی قرآن از جمله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که در این ایام در حال برگزار می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه این جلسات اخلاقی با محوریت آیات سوره مبارکه «انسان و طلاق» برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان در این جلسات از حضور استاد ارجمند حجت الاسلام والمسلمین دستیاری (زیدعزه) از مدرسین حوزه و دانشگاه بهره مند می شوند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:این جلسات اخلاقی از شنبه تا سه شنبه، (۴جلسه در هفته) ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی به صورت حضوری و آنلاین از طریق سامانه سیما برگزار می گردد.

 

معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی ادامه داد: جلسات حوزی با تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

کریمی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این جلسات به صورت آنلاین می توانند از طریق لینک زیر از این دوره بهره مند شوند.

https://ac.whc.ir/rfamehh9wtvk/?session=breezbreezo7y7hvxzrwky&proto=true

کد خبر 1049598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha