ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بر همه واجب و احیای آن در جامعه ضروری است

حجت الاسلام نجم رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست و گفت: همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، حجت الاسلام «مهدی نجم» در جلسه تبیین رویکرد جدید ستاد امربه معروف، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رابر همه واجب و احیای آن را در جامعه از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود اضافه کرد: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

 

وی بهترین و آسان‌ترین راهکار برای کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه  را همت و مشارکت همگانی به اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردوافزود:جهت دهی تحقیقات خواهران در راستای مطالبات و دغدغه های اجتماعی مورد تاکید است.

 

حجت الاسلام نجم  با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در هر کجا و در هر شرایطی بصورت متفاوت انجام می شود افزود: در درجه اول باید مصادیق معروف و منکر را در محیط های مختلف شناسایی کرد وشناسایی این مصادیق نیازمند آموزش است و احیاء امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

 

در پایان این جلسه بر تشکیل گروه های جهادی مطالبه گر طلاب خواهر و راه اندازی کارگروه ویژه خواهران در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره شد.

کد خبر 1049647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha