مردم در مواسات و کمک به نیازمندان صحنه‌های زیبایی را خلق کرده‌اند

نژاد صفری ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای تمرین بندگی و نزدیکی به خدای متعال خواند و گفت: مردم در امر مواسات و کمک به نیازمندان صحنه‌های زیبایی را در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا خلق کردند.

حجت‌الاسلام «علی اکبر نژادصفری»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با بیان اینکه مردم به ویژه مردم ولایتمدار استان گیلان در امر مواسات و کمک به نیازمندان صحنه‌های زیبایی را در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا خلق کردند اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تمرین بندگی و نزدیکی به خدای متعال است.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) زیرکوچه رشت عنوان کرد: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و پس از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره لزوم کمک به محرومان و آسیب‌دیدگان از این واقعه دیدیم که چگونه مردم در صحنه‌ها حاضر شدند و به یاری نیازمندان شتافتند.

 

نژاد صفری برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به فرمان مقام معظم رهبری و محور قرار گرفتن مساجد در این امر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی در بین نیازمندان امروزه رواج پیدا کرده است و مردم هم در این راه مشارکت بسیار خوبس دارند.

 

وی انفاق و بخشش مال در راه کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را از جمله ویژگی‌های برتر فرد مؤمن و مسلمان دانست و در همین زمینه یادآور شد: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای تقویت این ویژگی‌ها استفاده کنیم و از نگاه مطلق به خویشتن داشتن فارغ شویم.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) زیرکوچه رشت اضافه کرد: در ایام شیوع کرونا مشکلات فراوانی برای ما به وجود آمد و اگر این حرکاتی که برخی مساجد ما در زمینه‌هایی مانند سمپاشی اماکن، بسته‌های معیشتی، توزیع اقلام بهداشتی و نظایر آن دائمی و همیشگی باشد بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

 

نژاد صفری برنامه‌ریزی و سازماندهی اقدامات جهادی توسط جوانان را یکی از بسترهای مناسبی که توسط مساجد محلات فراهم شده است دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، مغفرت و ماه برکات الهی است و امیدوارم همه ما بتوانیم با انجام بهترین و شایسته‌ترین اعمال از این ماه پرفضیلت بهره کافی را ببریم.

کد خبر 1050775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha