مسجدی‌ها نقش خود در تحقق اقتصاد مقاومتی را در دوره کرونا نشان دادند

آیت‌الله کمیلی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت بهره‌مندی بیشتر از مساجد است، گفت: همانطور که مساجد در دوره کرونا استعداد ایرانی‌ها در خودکفایی را نشان دادند باید نقش خود در تامین معشیت نیازمندان را با قوت بیشتر پیگیری کنند.

آیت الله «محمدصالح کمیلی خراسانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد بیش از هر کاری، محل عبادت خداوند است، اظهار کرد: هنگام ورود به مسجد باید آداب خاص خود را انجام داد مثلا بهتر است ابتدا دو رکعت نماز تحیت مسجد خوانده شود.

 

این استاد خارج فقه و اخلاق حوزه علمیه قم افزود: همه باید از فضای معنوی و عبادی مسجد استفاده ببریم و برای این کار باید آداب مسجد را رعایت کرد که ماه رمضان بهترین فرصت و ظرفیت برای این موضوع است.

 

وی در ادامه درباره نقش مسجد در زمینه تحقق شعار سال و همچنین اقتصاد مقاومتی، گفت: نیروهایی که در مساجد و بیت الله خودسازی می شوند، باید انسان های موفقی باشند و در سطح جامعه اثرگذار شوند که یکی از آنها همین حوزه اقتصادی است.

 

کمیلی خراسانی تاکید کرد: اگر اقتصاد و معیشت مردم دچار مشکل نباشد و تامین شود بیشتر به سوی اسلام و آیین دین خدا روی می آورند، بنابراین همانطور که مساجد در دوره کرونا استعداد ما در خودکفایی را نشان دادند باید نقش خود در تامین معشیت نیازمندان را با قوت بیشتر پیگیری کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1050898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha