رفع محدودیت تردد شبانه برای اهداء کنندگان خون / نیاز مبرم به گروه خونی B

دژکام گفت: مراکز درمانی استان نیازمند مبرم به گروه های خونی B مثبت و B منفی دارند و طبق هماهنگی انجام شده با پلیس راهور محدودیت تردد شبانه شامل اهداء کنندگان خون نخواهد شد.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراکز درمانی استان نیازمند مبرم به گروه های گروه های خونی B مثبت و B منفی دارند و طبق هماهنگی انجام شده با پلیس راهور محدودیت تردد شبانه شامل اهداء کنندگان خون نخواهد شد.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: مراکز اهدای خون همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ آماده پذیرش اهدا کنندگان هستند و در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال روزه داران نیز از ساعت 22 تا یک بامداد نیز باز خواهد بود.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: نیاز بانک خون در ماه مبارک رمضان نسبت به سایر ماه ها به دلیل کاهش اهدای خون بیشتر احساس می شود و از عموم مردم دعوت می شود تا با مشارکت در این اقدام خداپسندانه بیماران را یاری کنند.

 

دژکام افزود: اهدا کنندگان خون حتما در زمان مراجعه به مراکز اهدا خون کارت ملی را به همراه داشته باشند.

 

وی  ادامه داد: امیدواریم با مشارکت عموم مردم استان شاهد کاهش ذخایر خونی در استان نباشیم و در این روزهای سخت کرونایی بتوانیم نیازهای خونی بیماران را تامین کنیم.

 

مدیر کل انتقال خون استان اعلام داشت: پایگاه های اهدای خون در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال و پارس آباد آماده دریافت اهدای خون است.

 

کد خبر 1050921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha