تشکیل ۲۷ فقره پرونده متخلفین کالای قاچاق طی فروردین امسال در یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ۱۴۶۰ مورد بازرسی و ۲۷ فقره تشکیل پرونده جهت متخلفین کالای قاچاق طی فروردین سال ۱۴۰۰ در استان یزد انجام گرفت.

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از 1460 مورد بازرسی و 27 فقره تشکیل پرونده جهت متخلفین کالای قاچاق طی فروردین‌ماه سال 1400 خبر داد.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال 1400 و در راستاي اجراي برنامه‌های نظارتي اين سازمان در طرح نظارتی نوروز و در رابطه با قاچاق کالا و ارز، تعداد 1460 فقره بازرسی و 27 مورد تشکیل پرونده به ارزش بالغ‌بر 163 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این رابطه از افزایش 800 درصدی تعداد پرونده‌ها خبر داد و افزود: تعداد بازرسی‌ها و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله‌ی این ماه نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب 78 درصد و 447 درصد رشد داشته است.

علمدار یزدی گفت: در این دوره 45 مورد بازرسی نیز در قالب گشت مشترک کشف کالای قاچاق با حضور نمایندگان ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته‌شده است.

کد خبر 1051156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha