تلاش بهزیستی فارس برای کاهش آسیب های اجتماعی مناطق کم برخوردار شیراز

کشفی نژاد گفت: با تلاش کارگروه حمایت و تاب ‌آوری بهزیستی فارس، آسیب های اجتماعی مناطق کم برخوردار شیراز کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) در نخستین جلسه مشترک با اعضای کار گروه حمایت و تاب ‌آوری گفت: با تلاش این کار گروه، پنج آسیب اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری مورد توجه و رسیدگی قرار می گیرد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بدین ترتیب تاب آوری اجتماعی و توجه به سلامت جسمی و روانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار مد نظر قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: اعتیاد، حاشیه ‌نشینی، طلاق، مفاسد اخلاقی و مناطق حاد و بحرانی در برنامه های تاب آوری قرار داده شده و در فاز اول اقدام مشترک در مناطق شرقان، ترکان، قلعه نو، کوزه گری، کوشکک، دهپیاله، شریف آباد و سهل آباد در شیراز به انجام می رسد.

کشفی نژاد تاکید کرد: این طرح با همکاری مراکز مثبت زندگی بهزیستی و دفاتر تسهیلگران تحت نظارت استانداری فارس انجام می شود و با  بررسی دلایل آسیب‌ها و انتخاب پروژه دنبال خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی فارس در بخش دیگری از سخنان خود از میزبان  تیم ملی فوتبال نابینایان در شیراز خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان در شیراز به میزبانی بهزیستی استان فارس و به مدت ۱۰ روز در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: با اعضای کادر فنی و تیم ملی فوتبال نابینایان نیز دیدار داشتیم تا از نزدیک شرایط و مشکلات تیم بررسی شود و بهزیستی فارس برای حمایت از فوتبالیست های تحت پوشش بهزیستی فارس آمادگی دارد تا از نظر مالی با  اعطای وام اشتغال مورد حمایت قرار بگیرند.

 

کد خبر 1051215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha