فعال شدن ۱۵ اکیپ فعال اطفای حریق در استان ایلام

مدیرکل محیط زیست استان ایلام از فعال شدن ۱۵ اکیپ فعال اطفای حریق در این استان خبر داد.

«غلامرضا ابدالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به فعال شدن ۱۵ اکیپ فعال اطفای حریق در استان ایلام،  اظهار کرد: این اکیپ‌ها با تمامی تجهیزات به روز شده آماده اطفای حریق به صورت ۲۴ ساعته هستند.

 

وی بیان کرد: برای سال جاری با توجه به گرمای زودرس در استان، محیط زیست استان تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با آتش سوزی در سطح مناطق حفاظت شده استان در نظرگرفته است.

 

ابدالی ادامه داد: برای سال جاری کشیک اطفای حریق در سطح استان ایلام فعال شده و به محض آتش سوزی در مناطق حفاظت شده، بلافاصله نیروهای کشیک و واکنش سریع اعزام می‌شوند.

 

مدیرکل محیط زیست استان ایلام بیان کرد: ۳۰ کانون مستعد آتش سوزی در مناطق حفاظت شده استان شامل کبیرکوه، دینارکوه و مانشت و قلارنگ شناسایی شده است.

 

ابدالی یادآور شد: با توجه به شناسایی این کانون‌ها، محیط زیست استان درصدد استفاده از نیروهای آتش بان برای جلوگیری از آتش سوزی‌های احتمالی است.

 

وی  خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۴۰ محیط زیست، آماده تماس‌های مردم استان درباره اطلاع دادن هرگونه آتش سوزی است و مسئولان محیط استان به صورت ۲۴ ساعته برای هرگونه حریق احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

کد خبر 1051594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha