مستکبران با استفاده از مذاکره به دنبال تضعیف اسلام هستند

آیت الله عابدینی گفت: اگر مستکبران حرف از مذاکره می زنند نمایش بوده و در واقع پشت سر آن می کوشند اسلام را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند که امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) در سپاه قزوین برگزار شد، بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی فرصت عمل به دستورات دینی فراهم شده است و خداوند متعال را شاکر هستیم که ایران اسلامی پشتوانه مردم مظلوم یمن بوده و برای کشورهایی همچون عراق و سوریه پشتوانه امنیتی محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام نفرموده اند فقط فقرای مسلمان را دریابید، بلکه فرموده اند همه فقرا و محرومان عالم را حمایت کنید و ما وظیفه داریم هر کسی از مسلمانان کمکی از ما خواست به کمک او بشتابیم.

 

وی عنوان کرد: اندیشه اسلامی و تفکر بسیجی به دنبال برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر عالم است و اگر مستکبران حرف از مذاکره می زنند نمایش بوده و در واقع پشت سر آن می کوشند اسلام را تضعیف کنند.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: بر اساس آنچه در قرآن کریم آمده است ما نباید به مستکبران دل ببندیم و اینها خیری به ما نمی رسانند، برخی تلاش می کنند از آمریکا 2 چهره خوب و بد معرفی کنند در حالی که  آمریکا با هر رئیس جمهوی شیطان بزرگ بوده و دشمن ماست و ما نباید بر خلاف قرآن و فرمایشات رهبری عمل کنیم.

 

در ادامه فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با شیوع کرونا آغاز شده است و در چندین مرحله انجام شده است.

 

«محمد شاهرخی» خاطر نشان کرد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان 5 هزار بسته توزیع شد و در مرحله دوم که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) بوده 20 هزار بسته توزیع می شود و مرحله سوم هم عید سعید فطر برگزار می شود.

 

کد خبر 1051780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha